Όλες οι αναρτήσεις με την ημερομηνία τους και τον τίτλο

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Ο άκοπος απ' τον ουρανό...



Τελευταίως πολλά λάηκ πέσανε μαζεμένα στη φωτογραφί του προφιλερόλ μου, κι' άλλοι λένε πως είμαι πεφωτισμένος, διότι δεν έχει φως να βλέπουνε, κι' άλλοι πως είμαι μοβόρος, κι' άλλοι που δε χαμογελάω σα χαλβάς Δραπετσώνος, κι' άλλοι το μακρύ τους και το κοντό τους. Διότι αυτοί είναι λάθος, και απλώς είμαι σοβαρός για να κεντράρω ο υποφαινόμενος στη σέλφη.
Αβίαστα όθεν συνάγεται το συμπέρασμα πως μου τη λένε γιατί η φωτογραφί είναι μπαγιατλίκι, αλλά δεν το λένε ευθαίως, από δω το φαίρνουνε από κει το φαίρνουνε ώστε το υπονοούμενο τόπιασα, να βάλω κάτι φρέσκο, κάτι πιασάρικο να πούμε, λίγο γυμνό, σκανδαλοθηρίες θα κάνουμε δηλαδή;
Μα καλά, δεν ντρεπόσαστε λίγο;
Εμπάσει περιπτώσει, και μόνον δια τας φίλες μου να τους κάνω το χατήρι, να ανεβάσω κάτι το πολύ προσωπικό.
Διότι εκείνο το καιρό, ο πάππος μου όχι ο Γιοκουσκουμτζόγλου, ο άλλος που είχανε ξενοδοχείο στη Χάλκη, το Γκραν Οτέλ, αλλά δεν είναι της παρούσης. Που εδώ ήτανε φωτογράφος επαγγελματίας οδός Σόλωνος, και μ' έβγαζε πολλές φωτό, κι' έλεγε πως είμαι σα γουρουνόπουλο να με βάλει με πατάτες στο φούρνο. Αυτό όμως είναι πολύ τραυματικό δι' εμέ, και κακοποίησις ανηλίκου. Οπότε δεν θα το ανεβάσω στο προφιλερόλ μου, απλώς ανάρτησις για ολίγους και δι' ολίγον, και θα κατέλθει, να μη με τραβάνε για παιδική πορνογραφία του εαυτού μου, εντάξει;
Κι' άμα μου κλείσει τον λογαριασμό ο Ζούκερμαν, το κρίμα στο λεμό σας να ξεμπερδέψω κι' εγώ. Ιδού λοιπόν:

...Αυτός αλήθεια που ήμουνα Ο πολλούς αιώνες πριν Ο ακόμα χλωρός μες στη φωτιά Ο άκοπος απ' τον ουρανό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου